Daily Archives: July 16, 2017

kavita – pukar

म तिमीलाई नै चाहन्छु, तिमीलाई चाहन्छु, यही शब्द सधैँ मेरो अन्तःकरणले आह्वान गर्दै भनिरहेछ ! जो यमि वासनाहरुले मेरो मनलाई दिनरात बेचैन पारिदिन्छन्, यमि सर्वथा झूटा छन्, निःसार छन् अनि निष्प्रयोजन छन् । मलाई ता तिम्रो चाह छ, ईश्वर ! … Continue reading

Rate this:

Posted in Rabindra Nath Thakur | Tagged , , , , , | Leave a comment

kavita – apaharan

त्यस दिन उनी मेरो घरमा आए अनि भने, ‘हामी एक कुनामा बसिरह्यौ ।’ उनले यस्तो भने, ‘देवतालाई अर्पण गर्दा म तिम्रो सहायता गर्छु, अनि पूजाको जो प्रसाद पाइन्छ त्यही ग्रहण गरेर सन्तुष्ट होऔँला ।’ यसरी नै ती दरिद्री, क्षीण, मलिन, … Continue reading

Rate this:

Posted in Rabindra Nath Thakur | Tagged , , , , , | Leave a comment

kavita – naulo path rekha

एक दिन मेरो मनमा विचार उठयो : जो हुनु थियो सबै भइसके, मेरो यात्राको आखिरी निर्दिष्ट स्थान आइपुग्यो । मलाई ज्ञात भयो, अब अघि बाटो छैन, म मेरो भ¥याङमा आइपुगें ।व अब कोशिशको केही आवश्यकता छैन, पाथेय पनि शेष भयो … Continue reading

Rate this:

Posted in Rabindra Nath Thakur | Tagged , , , , | Leave a comment